Incident - Vodafone Germany & Lycamobile Germany

Resuelto

English version below

Lieber Kunde,

wir freuen uns Ihnen mitteilen zu können, dass die Störung im Vodafone-Netzwerk behoben wurde.

Vodafone hat uns mitgeteilt, dass es vereinzelt noch zur Nichtauslieferung von Nachrichten kommen kann.
Betroffene Endkunden müssen ihr Endgerät neu starten oder eine manuelle Netzwahl durchführen, damit das Endgerät sich erneut im Mobilfunknetz einwählen kann.

Beste Grüße aus Hamburg und bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten
Ihr LINK Mobility Support Team

Dear Customer,

We’re happy to announce, that the malfunction in the Vodafone network has been resolved.

Vodafone informed us that that sporadic non delivery of messages is still possible.
Affected subscribers need to restart their device or perform a manual network selection, so the device can log into the mobile network again

Best regards from Hamburg and our apologies for any inconveniences caused
Your LINK Mobility Customer Support Team


LINK Mobility GmbH
Phone: +49 40 88 88 08 - 88 | support@linkmobility.de
Fax: +49 40 88 88 08 - 89 | https://www.linkmobility.de

Am Sandtorkai 73 | 20457 Hamburg | Germany
Trade Register: district court Hamburg, HRB 86597 | VAT No.: DE 220492685
Managing Directors: Hendrik Faasch, Guillaume van Gaver, Thomas Berge

Please note:
If you are not the correct addressee or if you wish to unsubscribe from the receiver list of any component use the following link to manage your subscriptions: https://status.linkmobility.de/

Investigando

English version below

Lieber Kunde,

leider sehen wir weiterhin Probleme in der Zustellung von Nachrichten an manche Endnutzer.
Wir stehen hierzu mit Vodafone in Kontakt und untersuchen gemeinsam die Situation.

Selbstverständlich werden wir Sie weiterhin auf dem Laufenden halten.

Beste Grüße aus Hamburg und bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten
Ihr LINK Mobility Support Team

Dear Customer,

Unfortunately we are still seeing issues in message delivery to certain subscribers.
We are in contact with Vodafone and are investigating the situation together.

Please be assured that we will keep you up to date in this matter.

Best regards from Hamburg and our apologies for any inconveniences caused
Your LINK Mobility Customer Support Team


LINK Mobility GmbH
Phone: +49 40 88 88 08 - 88 | support@linkmobility.de
Fax: +49 40 88 88 08 - 89 | https://www.linkmobility.de

Am Sandtorkai 73 | 20457 Hamburg | Germany
Trade Register: district court Hamburg, HRB 86597 | VAT No.: DE 220492685
Managing Directors: Hendrik Faasch, Guillaume van Gaver, Thomas Berge

Please note:
If you are not the correct addressee or if you wish to unsubscribe from the receiver list of any component use the following link to manage your subscriptions: https://status.linkmobility.de/

Investigando

English version below

Lieber Kunde,

der genannte Operator hat uns über die nachfolgende Beeinträchtigung informiert, auf die wir seitens LINK Mobility leider keinen Einfluss nehmen können:

  • Der Versand von SMS ist aktuell nur eingeschränkt möglich. Eingehende Nachrichten werden aktuell gar nicht oder mit Verzögerung ausgeliefert. Aktuell liegen uns keine Informationen vor, ob alle bisher nicht zugestellte Nachrichten später ausgeliefert werden können.

Sobald die Störung behoben ist, werden wir Sie hierüber informieren. Sollten Sie in der Zwischenzeit Fragen hierzu haben, melden Sie sich gerne direkt bei unserem Support.

Beste Grüße aus Hamburg und bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten
Ihr LINK Mobility Support Team

Dear Customer,

The operator mentioned above informed us about the following service interruption which cannot be influenced by LINK Mobility:

  • The delivery of SMS messages is currently restricted. Incoming messages will either by not delivered or delivered with delay. We currently have no information if all pending messages will be delivered later.

We will inform you as soon as the problem is solved and all services are restored.
In the meantime, please do not hesitate to contact us if there are any questions.

Best regards from Hamburg and our apologies for any inconveniences caused
Your LINK Mobility Customer Support Team


LINK Mobility GmbH
Phone: +49 40 88 88 08 - 88 | support@linkmobility.de
Fax: +49 40 88 88 08 - 89 | https://www.linkmobility.de

Am Sandtorkai 73 | 20457 Hamburg | Germany
Trade Register: district court Hamburg, HRB 86597 | VAT No.: DE 220492685
Managing Directors: Hendrik Faasch, Guillaume van Gaver, Thomas Berge

Please note:
If you are not the correct addressee or if you wish to unsubscribe from the receiver list of any component use the following link to manage your subscriptions: https://status.linkmobility.de/

2 servicios afectados: