Incident - Connectivity to Hamburg Datacenter

Gelöst

English version below

Lieber Kunde,

wir freuen uns Ihnen mitzuteilen, dass die vorab angekündigte Störung behoben wurde. Alle Systeme und Services wurden vollständig wiederhergestellt und sind wieder einsatzbereit.

Sollten von Ihrer Seite aus noch Fragen offen sein, melden Sie sich gerne direkt bei unserem Support.

Beste Grüße aus Hamburg und bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten,
Ihr LINK Mobility Support Team

Dear Customer,

We are happy to announce that the incident on the mentioned service has been solved. All systems and services are fully restored and again ready for use.

Please feel free to contact our Customer Support Team in case there are any open questions.

Best regards from Hamburg
Your LINK Mobility Customer Support Team


LINK Mobility GmbH
Phone: +49 40 88 88 08 - 88 | support@linkmobility.de
Fax: +49 40 88 88 08 - 89 | https://www.linkmobility.de

Kleine Rosenstraße 14 | 20095 Hamburg | Germany
Trade Register: District Court Hamburg, HRB 86597 | VAT No.: DE 220492685
Managing Directors: Riccardo Dragoni, Thomas Berge

Please note:
If you are not the correct addressee or if you wish to unsubscribe from the receiver list of any component use the following link to manage your subscriptions: https://status.linkmobility.de/

Untersuchung

English version below

Lieber Kunde,

wir möchten Sie darüber informieren, dass wir aktuell Verbindungsabbrüche in unserem Hamburger Rechenzentrum (ham.*.api.linkmobility.de) verzeichnen. Aus diesem Grund stehen die oben aufgeführten Services derzeit nur mit Einschränkungen zur Verfügung. Die Behebung der Störung und die Wiederherstellung aller Services haben für uns höchste Priorität.

Alle Kunden, die eine Anbindung an unser Frankfurter Rechenzentrum (fra.*.api.linkmobility.de) haben, sind von diesen Einschränkungen nicht betroffen.

Sobald die Störungen behoben und alle Services wieder uneingeschränkt nutzbar sind, werden wir Sie darüber informieren.

Beste Grüße aus Hamburg und bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten
Ihr LINK Mobility Support Team

Dear Customer,

We want to inform you that we experienced connection drops in our Hamburg data center (ham.*.api.linkmobility.de). For this reason we currently notice restrictions in the use of the service listed. To solve this problem, we are working with high priority on this issue.

All Clients using our Frankfurt data center (fra.*.api.linkmobility.de) are not and will not be affected by this issue.

We will inform you as soon as the system recovers and all services are restored. In the meantime, please do not hesitate to contact us if there are any questions.

Best regards from Hamburg and our apologies for any inconveniences caused
Your LINK Mobility Customer Support Team


LINK Mobility GmbH
Phone: +49 40 88 88 08 - 88 | support@linkmobility.de
Fax: +49 40 88 88 08 - 89 | https://www.linkmobility.de

Kleine Rosenstraße 14 | 20095 Hamburg | Germany
Trade Register: District Court Hamburg, HRB 86597 | VAT No.: DE 220492685
Managing Directors: Riccardo Dragoni, Thomas Berge

Please note:
If you are not the correct addressee or if you wish to unsubscribe from the receiver list of any component use the following link to manage your subscriptions: https://status.linkmobility.de/

3 Betroffene Dienstleistungen: