Message Outbound (Hamburg)

Retrospective - Isolated delay in messaging

Gelöst

English version below

Lieber Kunde,

wir möchten Sie darüber informieren, dass es heute vereinzelt zu Verzögerungen in der Nachrichtenzustellung kam.

Folgende Zeiträume waren betroffen:

  • 12:20 - 13:00 CET
  • 14:30 - 15:00 CET

Alle Kunden, die eine Anbindung an unser Frankfurter Rechenzentrum (fra.*.api.linkmobility.de) haben, waren von diesen Einschränkungen nicht betroffen.

Alle Systeme und Services wurden vollständig wiederhergestellt und sind wieder einsatzbereit. Sollten von Ihrer Seite aus noch Fragen offen sein, melden Sie sich gerne direkt bei unserem Support.

Beste Grüße aus Hamburg und bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten
Ihr LINK Mobility Support Team
—-
Dear Customer,

We would like to inform you that there were delays in the delivery of messages today in isolated cases.

The following time periods were affected:

  • 12:20 - 13:00 CET
  • 14:30 - 15:00 CET

All customers who have a connection to our Frankfurt data center (fra.*.api.linkmobility.de) were not affected by these restrictions.

All systems and services have been fully restored and are operational again. If you still have any questions, please contact our support team directly.

Best regards from Hamburg and our apologies for any inconveniences caused
Your LINK Mobility Customer Support Team


LINK Mobility GmbH
Phone: +49 40 88 88 08 - 88 | support@linkmobility.de
Fax: +49 40 88 88 08 - 89 | https://www.linkmobility.de

Kleine Rosenstraße 14 | 20095 Hamburg | Germany
Trade Register: District Court Hamburg, HRB 86597 | VAT No.: DE 220492685
Managing Directors: Riccardo Dragoni, Thomas Berge

Please note:
If you are not the correct addressee or if you wish to unsubscribe from the receiver list of any component use the following link to manage your subscriptions: https://status.linkmobility.de/

Problem identifiziert

English version below

Lieber Kunde,

wir möchten Sie darüber informieren, dass es heute vereinzelt zu Verzögerungen in der Nachrichtenzustellung kam.

Folgende Zeiträume waren betroffen:

  • 12:20 - 13:00 CET
  • 14:30 - 15:00 CET

Alle Kunden, die eine Anbindung an unser Frankfurter Rechenzentrum (fra.*.api.linkmobility.de) haben, waren von diesen Einschränkungen nicht betroffen.

Alle Systeme und Services wurden vollständig wiederhergestellt und sind wieder einsatzbereit. Sollten von Ihrer Seite aus noch Fragen offen sein, melden Sie sich gerne direkt bei unserem Support.

Beste Grüße aus Hamburg und bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten
Ihr LINK Mobility Support Team
—-
Dear Customer,

We would like to inform you that there were delays in the delivery of messages today in isolated cases.

The following time periods were affected:

  • 12:20 - 13:00 CET
  • 14:30 - 15:00 CET

All customers who have a connection to our Frankfurt data center (fra.*.api.linkmobility.de) were not affected by these restrictions.

All systems and services have been fully restored and are operational again. If you still have any questions, please contact our support team directly.

Best regards from Hamburg and our apologies for any inconveniences caused
Your LINK Mobility Customer Support Team


LINK Mobility GmbH
Phone: +49 40 88 88 08 - 88 | support@linkmobility.de
Fax: +49 40 88 88 08 - 89 | https://www.linkmobility.de

Kleine Rosenstraße 14 | 20095 Hamburg | Germany
Trade Register: District Court Hamburg, HRB 86597 | VAT No.: DE 220492685
Managing Directors: Riccardo Dragoni, Thomas Berge

Please note:
If you are not the correct addressee or if you wish to unsubscribe from the receiver list of any component use the following link to manage your subscriptions: https://status.linkmobility.de/